Polityka zwrotów

Dział Reklamacji ibuvia.pl chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru.

Reklamacje

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza reklamacyjnego lub poprzez mail wysłany na adres stepsoft.kontakt@gmail.com

Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: imię i nazwisko (nazwę) oraz adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację; tytuł oraz uzasadnienie reklamacji; numer Zamówienia, np. #1234; dołączone zdjęcia (jeśli konieczne). Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 7 dni.

Zwroty

Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu oraz poinformujemy, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on automatycznie zwrócony w ciągu 14 dni roboczych przy użyciu oryginalnej metody płatności. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może zająć trochę czasu. Proces zwrotu odbywa się na terenie Polski. Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, prosimy o kontakt pod adresem stepsoft.kontakt@gmail.com

Wymiany

Aby dokonać wymiany, zalecamy zwrócenie niechcianego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu. Proces wymiany odbywa się na terenie Polski.

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić sprawę i ją naprawić.

90-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej

Niezależnie od powyższego, jeśli towar jest wysyłany do Unii Europejskiej, masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 90 dni, z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Podobnie jak powyżej, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu. Mamy 90-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na zażądanie zwrotu. Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.

Żądanie zwrotu

Wniosek o zwrot można złożyć, wysyłając wiadomość e-mail na adres stepsoft.kontakt@gmail.com Dział Reklamacji ibuvia.pl chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: imię i nazwisko (nazwę) oraz adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację; tytuł oraz uzasadnienie zwrotu (nie jest wymagane); numer Zamówienia, np. #1234; dołączone zdjęcia (jeśli konieczne). Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 7 dni. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jedną pozycję, prosimy o wskazanie, które pozycje mają zostać zwrócone. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatów i nieopłaconych. Zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie wszelkich pytań dotyczących zwrotów pod adresem stepsoft.kontakt@gmail.com