Zasady wysyłki
INFORMACJE O ŚLEDZENIU PRZESYŁKI
Po wysłaniu zamówienia przez naszego pośrednika otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki.
Czas dostawy
Czas wysyłki zależy od lokalizacji. Oto nasze szacunki:
Polska: 5-15 dni
Europa: 8-15 dni
Inne kraje: 9-15 dni
Maksymalny czas dostawy: 30 dni roboczych.
Nie obejmuje to naszego 2-dniowego czasu przetwarzania zamówienia.
ZAGUBIONE/ZAGINIONE PACZKI
stepsoft.pl nie ponosi odpowiedzialności, jeśli nieprawidłowy adres zostanie podany podczas procesu płatności. Przed przetworzeniem zamówienia upewnij się, że adres rozliczeniowy i adres wysyłki są prawidłowe.
Jeśli wprowadzono nieprawidłowy adres, prosimy o kontakt w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia, a my poprawimy adres.
Jeśli popełniliśmy błąd, w pełni przejmiemy odpowiedzialność za pierwotne zamówienie, które zostało złożone dla Ciebie bez żadnych opłat.
WYSYŁKA W PRZYPADKU BRAKU TOWARU W MAGAZYNIE
W przypadku, gdy towar nie jest dostępny w naszych magazynach, zamówienia mogą być realizowane bezpośrednio z zagranicznych magazynów naszych partnerów (w tym krajów poza EOG). Umożliwia nam to oferowanie konkurencyjnych cen oraz szerokiego wyboru produktów.
Zawsze staramy się dostarczać zamówione produkty w możliwie najkrótszym czasie i na bieżąco informujemy o statusie przesyłki.
W przypadku konieczności zwrotu towaru, zwrot należy dokonać na polski adres siedziby firmy, niezależnie od tego, skąd została wysłana przesyłka.